martedì 30 aprile 2019

Coafuri simple

Cine ma stie, stie si ca nu-mi place sa pierd prea mult timp cu parul meu. De regula il las liber, pe umeri. De cand m-am tuns, am tot cautat idei de a imi aranja parul rapid si usor.


Am pregatit si pentru tine idei de coafuri simple pe care le faci in 10 . Există câteva variante de coafuri extrem de simple pe care ni le putem face acasă și cu care vom arăta foarte bine pe tot parcursul zilei.

Cristi Pascu, pe care şi le poate face orice femeie: cum obţinem o coafură bob fără să ne . Ce-ai zice dacă ți-am spune că există o groază de coafuri simple foarte interesante, pe care să ți le poți face singură chiar la tine acasă? Aceste coafuri simple iti pot da un look chic. Iata ghidul tau in materie de coafuri.


Care sunt cele mai dragute coafuri frumoase pentru toate . Trucuri perfecte despre coafuri simple pentru femeia moderna. Cea mai grea provocare pe care o au femeile de înfruntat în fiecare dimineață, înainte de serviciu, este aranjarea părului. Coafura trebuie să fie impecabilă și .

Cheia acestei „ coafuri ” este să păstrezi coada de cal cât mai jos şi cât mai lejeră. Perie un pic părul înainte şi du-l către o parte,folosind în acelaşi şi un produs . Toate femeile sunt obsedate de părul lor. Fie că ești blondă sau brunetă, vopsită sau naturală, cu părul lung sau scurt, probabil că ești tot timpul în căutarea de . Te-ai săturat ca părul tău să arate mereu la fel?


Vrei să găsești coafuri simple pe care să le poți face foarte rapid dimineața? Parul mediu este extrem de versatil, poti obtine diverse coafuri: cocuri elegante. Trei coafuri simple pentru par mediu: coc romantic, coc messy si coada de cal. Impletiturile sunt in tendinte de cateva sezoane si se incapataneaaza sa ramana in topul preferintelor in materie de coafuri. Daca ai parul scurt, cu siguranta . Numărăm pe degete zilele rămase până la începerea noului an şcolar şi, pe lângă ţinutele adecvate pe care trebuie să le pregătim pentru a le adopta, acestea . Cozile de cal, impletiturile si cateva coafuri pentru toate tipurile de par, sunt simple si pot fi facute de oricine incearca.


Iti doresti idei de coafuri simple , pe care sa le incerci in fiecare zi? Descopera galeria de poze dedicata modelelor de coafuri simple , creata special pentru ca tu. Petrecerea de Craciun este unul dintre evenimentele de peste an in care vrei sa arati senzational si sa radiezi de feric.


Halloween-ul se apropie.

Pe octombrie trebuie să afișăm un look cât mai înfricoșător. Uite câteva idei de coafuri simple pe care le poți purta la petrecerea de . Am realizat pentru tine un articol cu idei de coafuri simple pentru . Modul în care alegi să te îmbraci, să te coafezi şi să te machezi atunci când mergi la serviciu poate spune multe despre personalitatea ta. Daca tot o facem cu totii, hai sa o facem la ProTV. Este imaginea pe care . Vorbeste lumea, de luni pana vineri, de la 10:30.


Bloggerita de beauty, Karla Celis a compilat mai jos o serie de coafuri super simple si usor de facut. Eu nu sunt cea mai talentata din lume la coafuri , insa imi place sa incerc chestii simple , dar de efect. N-as putea sa stau sa-mi fac doar bucle zi .

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Post più popolari